sobota, 29 lipca 2017

Namiary na właściciela sąsiedniej działki

Potrzebuję pomocy, jak mogę zdobyć namiary na sąsiada, który kupił działkę obok (zapewne jako inwestycja) kilka lat temu i ponoć wyjechał za granicę. Może bywa w Polce, czy nawet jest tu zameldowany, ale nikt z sąsiadów go nie zna nawet. Chciałbym się z nim dogadać, wykarczować mu działkę (żeby mieć ładniejszy widok, bo zarasta drzewkami), może odkupić w przyszłości, albo np. położyć u niego na działce drewno, które zostanie mi z rozbiórki obory na czas jak na mojej działce będę porządkował.

Ktos musial mu sprzedac ta dzialke moze uderz do poprzedniego wlasciciela albo zrob cos bez jego wiedzy na jego dzialce to zaraz sie znajdzie W gminie! Musi płacić podatki moze napisz gdzie ta dzialka? moze w ten sposob latwiej znajdziesz wlasciciela,lub kogos kto go zna Z sołtysem pogadaj ha ha , ja tez mam dzialke w Polsce, nikt z sasiadow mnie nie zna, ani soltys, mieszkam za granica Sołtys ogarnia sprawy podatku wiec ma dane osoby ktora jest wlascicielem dzialki lub udaj się do starostwa i tam muszą udzielić Ci informacji, tylko powołaj się, że masz interes prawny. Ewentualnie zajrzyj pod tego linka dzięki Nie od każdej działki są podatki. Czasem jest to 0 zł A gdzie ta dzialka, bo ja mam taka Mozna tez przelewem bankowym placic podatek Połóż drzewo, zaparkuj auto a właściciel się szybko znajdzie Jeśli znasz numer działki a wystarczy sprawdzić na geoportalu. To proszę zadzwonić do gminy w celu podania numeru księgi wieczystej. Po uzyskaniu numeru księgi wieczystej wpisać na necie wyszukiwanie ksiąg wieczystych wpisać numer i tam pisze dokładne dane Jeśli występowałeś już o WZ lub MPZP i graniczysz choć kawałkiem z tą działką, to w piśmie z gminy odnośnie tych warunków są podani właściciele sąsiednich działek, więc i poszukiwany/poszukiwana też tam jest (łącznie z adresem, który podał do korespondencji). Idziesz do starostwa placisz 8 zl i dostajesz nr Ksiegi wieczystej. Sprawdzasz w necie... u mnie w powiecie tak to dziala Idź do gminy podaj numer swojej działki i zapytaj o numer sąsiada i nazwisko z adresem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz